Friday, March 26, 2021

26th Mar. Bar Table バーテーブルだぞ

Bar Table

26日 バーテーブルだぞ

 

 

 

 


I measured my handmade bar table in the morning. Id like the same table slightly longer than this.

  朝手作りバーテーブルを測りました。もう少し高い同じのが欲しいのです。「無い物は作れば良い!」

 

 

 

Kaito ran after Tamamis car,

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけ、

 

 

 

said bye-bye to Gaikocchan train,

  がいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、



bounced on the trampoline,

  トランポリンで弾み、

 

 

 

watched commuter train then went to nursery school.

  通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

Ive almost completed two tables made from wine barrels.

  2台のテーブルをほぼ完成させました。

 

 

 

On the way back, I had my hair cut.

  帰りに髪を切りました。

 

 

 

By chance, I watched Kaitos favorite train Blue Thunder freight train.

  たまたまKaitoマンお気に入りの貨物列車ブルーサンダーを見ました。

 

 

 

I checked the height of the new wine barrel table. Its good!

  新しいワイン樽テーブルの高さを確認しました。良いです!

 

 

 

We played together with a ball.

  ボールで遊びました。

No comments:

Post a Comment