Thursday, April 1, 2021

1st Apr. Two Workplace and Flower Viewing 2ヵ所の職場と花見だぞ

Two Workplace and Flower Viewing

日 2ヵ所の職場と花見だぞ

 

 

 



I entered the room for my hobby in the morning. The latest wine barrel table is cool.

  朝、趣味の部屋に入りました。最新のワイン樽テーブルはイケています!

 

 

 

Kaito ran after Tamamis car,

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけ、

 

 

 

said bye-bye to Gaikocchan train at the top of the long slide,

  長い滑り台のてっぺんで、がいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

bounced on the handmade trampoline,

  手作りトランポリンで弾んで、

 

 

 

watched Baikinman DVD,

  ばいきんまんDVDを見て、

 

 

 

watched one commuter train then

  1本の通勤電車を見て、

 

 

 

went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

Since the cherry blossoms around Kaitos nursery school are in full bloom, we took photos with them.

  Kaitoマン保育園付近の桜が満開だったので、写真を撮りました。

 

 

 

I visited the workplace two of my graduated students started working.

  2人の卒業生が働き始めた職場を訪れました。

 

 

 

On the way to another workplace, I visited Koubouyama ancient tomb. I used to visit here when I was in my university.

  他の職場に行く途中に学生の頃よく来た弘法山古墳を訪れました。

 

 

 

We can see beautiful cherry blossoms and

  キレイな桜と

 

 

 

beautiful scenery from the top.

  頂上からキレイな景色が見られます。

 

 

Matsumoto is beautiful city especially in spring.

  松本は美しい街です。特に春!雪山と桜!

 

 

 

Here is the workplace one of my graduated students started working.

  ここは1人の卒業生が働き始めた職場です。

 

 

 

Every time I stopped my car, I took photos of cherry blossoms on the way to school.

  学校への道中、車を止めるたびに桜の写真を撮りました。

 

I went to school to eat lunch.

  昼食を食べるために学校に行きました。

 

 

 

I gave No.512 YAMANEKO to Yoshiko who was working together for 2 and half years together.

  2年半一緒に同じクラスで働いたYoshiko先生に山ネコNo.512を渡しました。

 

 

 

I picked up Kaito then practiced drone.

  Kaitoマンのお迎えをして、ドローンを飛ばしました。

 

 

 

Im improving my technique of drone.

  ドローンの技術を上達させています。

20210401180948☆☆ Drone Practice 1

https://youtu.be/XBbQmdP24gg

20210401181921Drone Practice 2

https://youtu.be/GBmaVz0jlVY

20210401182152Drone Practice 3

https://youtu.be/MHa9jmSjH2Y

20210401182401 Drone Practice 4

https://youtu.be/U9UrK3S-dSo

 

 

 

We scattered cube-shape wood at the kids park.

  キッズパークにサイコロ型の木を撒きました。

 

 

 

Kaito watched Disney World of English then

  KaitoマンはDWEを見て、

 

 

 

ate a cake.

  ケーキを食べました。

No comments:

Post a Comment