Tuesday, March 16, 2021

16th Mar. Graduation Ceremony 卒業式だぞ

Graduation Ceremony

16日 卒業式だぞ

 

 

 

 

Kaito played marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこをして

 

 

 

said bye-bye to Tamami then

  Tamamiさんにバイバイを言って、

 

 

 

bounced on the trampoline.

  トランポリンで弾みました。

 

 

 

We had a graduation ceremony today.

  今日は卒業式でした。

 

 

 

Although I couldnt take photos, my students, I took charge of this class for 3 years, graduated from school. Thank you for your trouble over the last 3 years and enjoy your life as a member of society.

  写真は撮れませんでしたが、3年間担任した生徒たちが無事卒業しました。3年間お疲れ様でした。社会人生活を楽しんでください!

 

 

 

Todays lunch.

  今日の昼食

 

 

 

Kaito will move up to the second oldest grade next month.

  Kaitoマンは来月2番目に年上のクラスに進級します。

No comments:

Post a Comment