Thursday, March 4, 2021

4th Mar. Chin あごだぞ

Chin

日 あごだぞ

 

 

 

 


Kaito ran after Tamamis car.

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

He played on the long slide,

  長い滑り台を滑って、

 

 

 

said bye-bye to Gaikocchan train,

  がいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

played on the short slide,

  短い滑り台を滑って

 

 

 

played marathon then bounced on a trampoline.

  まらそんごっこをして、トランポリンで弾みました。

 

 

 

We jogged in the morning,

  朝走り、

 

 

 

played the drums,

  ドラムを叩いて、

 

 

 

read books in the gym.

  体育館で本を読みました。

 

 

 

We played with the soft rugby ball at a Japanese-style rooms.

  和室でソフトラグビーボールで遊びました。

 

 

 

Kaito picked up a box with his chin.

  Kaitoマンはあごで箱を持ち上げました。

No comments:

Post a Comment