Wednesday, March 24, 2021

24th Mar. 4 YAMANEKO dolls 4体の山ネコだぞ

 YAMANEKO dolls

24日 4体の山ネコだぞ

 

 

 

 





I checked what serial number I should write next by YAMANEKOs diary because I forgot it.

  山ネコの日記で次の山ネコシリアルナンバーを確認しました。忘れたからです・・・。

 

 

 

Kaito ate breakfast as usual.

  Kaitoマンはいつも通り朝食を食べました。

 

 

 

I scattered cube-shaped wood at the kids park.

  キッズパークにサイコロ型の木をまきました。

 

 

 

We prepared for new school year.

  新年度の準備をしました。

 

 

 

Todays lunch.

  今日の昼食

 

 

 

Since it was the last day for the teachers who will be transfered. I gave No.508 YAMANEKO to Shusuke, No.509 to Motoko,  

  異動される先生にとって最終日だったので、山ネコNO.508を同じクラスでお世話になったShusuke先生に、No.509をMotoko先生に、

 

 

 

No.510 to Masahiro and

  No.510を進路指導主事のMasahiro先生に、

 

 

 

No.511 to Masami. Thank you for your trouble for a long time.

  No.511を部長のMasami先生に渡しました。長い期間大変お疲れ様でした。

 

 

 

I worked all day long as usual.

  いつものように一日中激しく働きました。

 

 

 












I made a lot of cube-shaped wood.

  たくさんのサイコロ型の木を作りました。

 

 

 

Kaito likes the gate-shaped wood.

  Kaitoマンは門の形の木が気に入っています。

No comments:

Post a Comment