Tuesday, March 2, 2021

2nd Mar. Line up ski fields in order スキー場を並べるぞ

Line up ski fields in order

日 スキー場を並べる

 

 

 

 



I filed off a fine split of the long slide.

  滑り台のささくれをやすりがけしました。

 

 

 

Kaito ran after Tamamis car and said bye-bye.

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけてバイバイを言いました。

 

 

 

Kaito played on the long slide then passed the fine split, I fixed, smoothly.

  長い滑り台を滑って、Torojiro先生が修理したささくれをスムーズに通り過ぎました。

 

 

 

He waved his hand to Gaikocchan train, played marathon then

  がいこっちゃん電車に手を振って、マラソンごっこをして、

 

 

 

bounced on the handmade trampoline.

  手作りトランポリンで弾みました。

 

 

 

One of my students read books to the other students.

  一人の生徒が他の生徒たちに読み聞かせをしました。

 

 

 

After school, I cut a timber.

  放課後、材木を切りました。 

 

 

 

Kaito lined up ski fields in order from the nearest one from our house.

  Kaitoマンは家から近いスキー場から順番に並べました。

No comments:

Post a Comment