Friday, March 5, 2021

5th Mar. Farewell Party 送別会だぞ

Farewell Party

日 送別会だぞ

 

 

 

 


Kaito played at the kids park as usual.

  いつも通りキッズパークで遊びました。

 

 

 

We practiced for our graduation ceremony in 11 days.

  11日後の卒業式の練習をしました。

 

 

 

We filed off the edge of the board of music box.

  オルゴールの板のやすりをかけて角を取りました。

 

 

 

They gave a farewell party for us (the 3rd grade of high school).

  我々高等部3年生の為の送る会が行われました。いよいよです。

 

 

 

Kaito watched DWE, Disney World of English DVD.

  KaitoマンはDWEのDVDを見ました。

No comments:

Post a Comment