Wednesday, March 17, 2021

17th Mar. Soft Rugby Ball 柔らかいラグビーボールだぞ

Soft Rugby Ball

17日 柔らかいラグビーボールだぞ

 

 

 

 



Kaito ran after Tamamis car in the morning.

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

After he said bye-bye to Gaikocchan train,

  がいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

We built the new marathon course with some boards I brought back from school.

  学校から持ち帰った板で新しいマラソンコースを作りました。

 

 

 

We watched the commuter train.

  通勤電車を見ました。

 

 

 

Todays lunch.

  今日の昼食

 

 

 

I worked very hard.

  激しく働きました。

 

 

 

We played with the Anpanman soft rugby ball.

  アンパンマンの柔らかいラグビーボールで遊びました。

No comments:

Post a Comment