Monday, March 1, 2021

1st Mar. Course Map of Yabuhara Ski Field やぶはらのコースマップだぞ

Course Map of Yabuhara Ski Field

日 やぶはらのコースマップだぞ

 


Kaito ran after Tamamis car as usual.

  Kaitoマンはいつも通りTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

He played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

I picked my student up at the bus station.

  バス停で生徒を迎えました。

 

 

 

After the class for our graduation ceremony,

  卒業式に向けた授業の後、

 

 

 

we went for a walk to Sankaku Kouen Park.

  三角公園に散歩に行きました。

 

 

 

I prepared for the sale.

  販売の準備をしました。

 

 

 

Kaito ate a cake after dinner.

  Kaitoマンは夕食後ケーキを食べました。

 

 

 

Since we are going to Yabuhara this weekend after a long time away, weve started studying about Yabuhara with its course map.

  今週末久しぶりにやぶはらに行くので、コースマップで勉強を始めました。

No comments:

Post a Comment