Saturday, March 13, 2021

13th Mar. Same-Age-Meeting 同年会だぞ

Same-Age-Meeting

13日 同年会だぞ

 

 

 

 



It was raining all day long so I didnt go skiing and was working at home.

  1日中雨が降っていたので、スキーに行かず、家で働いていました。

 

 

 

Around noon, I visited Komatsu restaurant for the first time. It was a nice restaurant.

  お昼頃、初めて小松食堂に行きました。良い食堂でした。

 

 

 

Kaito and Tamami came back and gave me Anpanman popcorn.

  KaitoマンとTamamiさんが帰って来て、アンパンマンポップコーンをくれました。

 

 

 

I went shopping together with Kaito. Kaito likes self checkout counter.

  Kaitoマンと買い物に行きました。セルフレジが好きです。

 

 

 

We played at the kids park for a short while.

  少しの時間キッズパークで遊びました。

 

 

 

I took a train and moved to Okaya city.

  電車で岡谷に行きました。

 

 

 

We havent had the same-age-meeting for a long time due to the corona virus. We used to work at the same school but now Im the last person working for the school.

  同年会を開きました。コロナのせいで久しぶりでした。皆同じ学校で務めていましたが、Torojiro先生がそこで働く最後の1人になりました。

No comments:

Post a Comment