Friday, March 19, 2021

19th Mar. Kaito's Works Kaitoマンの作品だぞ

Kaito's Works

19日 Kaitoマンの作品だぞ

 

 

 

 


Kaito ran after Tamamis car as usual.

  Kaitoマンはいつも通りTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

We played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

Kaito said we need another wood of this part to make a bridge as a bridge girder.

  Kaitoマンは橋を作る為にこのパーツが必要と言いました。

 

 

 

After hard work, we ate buckwheat noodles.

  激しく働いた後、そばを食べました。

 

 

 

Kaito brought some works back from his nursery school.

  Kaitoマンはいくつかの作品を保育園から持ち帰りました。

 

 

 

Its a music box.

  オルゴールです。

No comments:

Post a Comment