Wednesday, March 10, 2021

10th Mar. Graduation Certificate 卒業証書だぞ

Graduation Certificate

10日 卒業証書だぞ

 

 

 

 


Kaito saw Tamami off, played on two slides,

  KaitoマンはTamamiさんを見送り、2台の滑り台を滑って、

 

 

 

waved his hand to Gaikocchan train,

  がいこっちゃん電車に手を振って、

 

 

 

played marathon, bounced on my handmade trampoline then

  マラソンごっこをして、手作りトランポリンで弾み

 

 

 

went to nursery school with watching Disney World of English.

  DWEを見ながら保育園に行きました。

 

 

 

We practiced for our graduation ceremony.

  卒業式の練習をしました。

 

 

 

We enjoyed sledding on grass.

  草そりを楽しみました。

 

 

 

We displayed our music boxes on my handmade stand.

  手作りスタンドにオルゴールを飾りました。もちろんピッタリはまるように作ってあります。

 

 

 

I put seals on their graduation certificates.

  卒業証書に印を押しました。

 

 

 

Kaito was gazing the map of Nomugi-touge ski field. Maybe he was thinking about 4 old chair lifts.

  Kaitoマンは野麦峠の地図を見ていました。多分4本の古いリフトのことを考えていたのでしょう。

No comments:

Post a Comment