Monday, March 8, 2021

8th Mar. Music Box Stand オルゴールスタンドだぞ

Music Box Stand

日 オルゴールスタンドだぞ

 

 




I dried clothes with stretching my back of knees.

  膝裏を伸ばしながら洗濯物を干しました。

 

 

 

I couldnt take Kaito to nursery school because

  Kaitoマンを保育園に送れませんでした。

 

 

 

I took charge of school bus duty today.

  バス添乗当番だったからです。

 

 

 

We practiced for our graduation ceremony.

  卒業式に向けた練習をしました。

 

 

 

We filed edges and made the surface smooth as board for music box.

  オルゴールの板の角を取り、表面をツルツルにしました。

 

 

 

After school, I made music box stand.

  放課後オルゴールスタンドを作りました。

 

 

 

Kaito watched Disney World of English then,

  KaitoマンはDWEを見て、

 

 

 

Lined up ski fields of Hakuba area.

  白馬のスキー場を並べました。

No comments:

Post a Comment