Thursday, March 18, 2021

18th Mar. Flowers 花だぞ

Flowers

18日 だぞ

 

 

 

 



Kaito ran after Tamamis car then

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけて、

 

 

 

played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

Kaito watched one commuter train.

  1本の通勤電車を見ました。

 

 

 

We cleaned our classroom.

  教室の掃除をしました。

 

 

 

Todays lunch.

  今日の昼食

 

 

 

I got these flowers decorated our graduation ceremony.

  卒業式を飾り付けた花をもらいました。

 

 

 

I fixed damaged chairs and desks.

  傷ついた椅子を机を直しました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC before taking a bath.

  Kaitoマンはお風呂に入る前にタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment