Thursday, March 25, 2021

25th Mar. 2 Tables, 2 Railway Routes 2台のテーブル・2本の路線だぞ

2 Tables, 2 Railway Routes

25日 2台のテーブル・2本の路線だぞ

 

 

 

 




Kaito ran after Tamamis car as usual.

  Kaitoマンはいつも通りTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

He waved his hand to Gaikocchan train then

  がいこっちゃん電車に手を振って、

 

 

 

Played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

I scattered cube-shaped wood at the kids park.

  キッズパークにサイコロ型の木をまきました。

 

 

 

Kaito likes to bounce on the trampoline.

  Kaitoマンはトランポリンで弾みのが好きです。

 

 

 

I made two tables made from wine barrels.

  ワイン樽から作るテーブルを2台作りました。

 

 

 

When I picked Kaito up, we watched Blue Thunder, freight train, at the place near Kaitos nursery school.

  Kaitoマンのお迎えに行った時、保育園の近くでブルーサンダーを見ました。

 

 

 

We watched another train at the place near our house. We have two railway routes nearby.

  家の近所で他の電車を見ました。近所に2本の路線があります。

 

 

 

We played at the kids park until it got dark.

  日が暮れるまでキッズパークで遊びました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC,

  タブレットを見て、

 

 

 

ate dinner,

  夕食を食べ、

 

 

 

took a bath. After bath, he can set timer of washing machine. Its supposed to finish washing around 5 AM every morning.

  風呂に入りました。風呂の後、Kaitoマンは洗濯機のタイマーをセットできます。毎朝5時頃洗濯終了することになっています。

No comments:

Post a Comment