Saturday, May 9, 2020

9th Mar. Super Busy 大忙しだぞ

Super Busy
日 大忙しだぞ







I jogged quickly in the morning.
  朝急いで走りました。




 
Kaito ate breakfast together with Ted bear then
  Kaitoマンはテッドクマさんと一緒に朝食を食べて、






played at the top of stairway with Anpanman hanger.
  階段の頂上で、アンパンマンハンガーで遊びました。







Around 10, I visited the seller of the huge house and signed a contract.
  10時頃、デカイ家の売り主を訪れ、契約をしました。




 
I had lunch in my car then
  車で昼飯を食べ、




 
moved to Matsumoto.
  松本に移動しました。






At the bank, I entered into an agreement about borrowing money.
  ろうきんさんで、お金を借りる為の色々をしました。





 
When the corona virus finishes, I want to visit this restaurant which is famous for garlic.
  にんにく屋!コロナが終わったら来たいです!







Around 4, I visited ophthalmology to have a periodic medical examination and to buy contact lenses. I visited 3 places without taking break. I was mentally tired.
  4時頃、眼科で定期検診とコンタクト購入に行きました。休憩無しで、3カ所廻りました。気疲れしました。








When I came back home, Kaito was constructing Anpanman House.
  家に帰ったら、Kaitoマンがアンパンマンのおうちを作っていました。





Kaito enjoyed a mobile game.
  ゲームボーイみたいなのを楽しみました。





I started making the legs of the long table.
  長いテーブルの脚を作り始めました。

No comments:

Post a Comment