Friday, May 29, 2020

29th Mar. Kids' Rocking Chair キッズロッキングチェアだぞ

Kids' Rocking Chair
29日 キッズロッキングチェアだぞ








Once Kaito got into my car but
  Kaitoマンは一旦Torojiro先生の車に乗り込みましたが、




he went out then said good-bye to Tamami then played at the kids park.
  降りて、Tamamiさんにバイバイを言って、キッズパークで遊びました。





Kaito watched Japanese DVD on the way to nursery school.
  Kaitoマンは保育園の行き道、日本語のDVDを見ました。





We waved hands to two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車に手を振りました。





We jogged as usual.
  いつも通り走りました。




 
We explained about work class. Due to the corona virus we havent started work class this school season yet.
  作業学習についての説明をしました。コロナのせいで今年度まだ作業学習が始まっていません。





We planted seeds of komatsuna, a leafy green vegetable.
  小松菜の種を植えました。




One of my students really likes my handmade drum set.
  1人の生徒は手作りドラムがとても好きです。






After school, I produced chair back of kids rocking chair with Mr. Kamikura.
  放課後、Kamikuraさんとキッズロッキングチェアの背もたれを作りました。ダボが長いのですき間があくと指摘を受けました。小さいのでなかなか難しいです。






He checked my nameplate of English version.
  英語版の表札をチェックしてくれました。

No comments:

Post a Comment