Saturday, May 2, 2020

2nd Mar. Confirmation 確認だぞ

Confirmation
日 確認だぞ








I jogged in the morning as usual.
  朝いつも通り走りました。




Kaito was watching English DVDs.
  Kaitoマンは英語DVDを見ていました。




I visited the huge house then confirmed its private land space.
  デカイ家を訪れ、私有地がどれだけか確認しました。


 
Once I came back home then
  一旦家に戻って、


 
visited the bank
  銀行へ行きました。




to borrow money.
  お金を借りるためです。夫婦で公務員だと・・・えらいこっちゃな程、審査も何もありません。ないことはないんだろうけど・・・




On the way back home, I visited the intermediarys house then told an information about the meeting with the bank.
  帰りに仲介業者さんの家に行って、銀行との話を伝えました。





This is my favorite noodles with garlic.
  お気に入りのニンニクラーメン



 
This is my favorite store, PLUS ONE.
  お気に入りの店プラスワン

No comments:

Post a Comment