Saturday, May 16, 2020

16th Mar. Deleted by mistake うっかり消えたぞ

Deleted by mistake
16日 うっかり消えた








I jogged in the morning.
  朝走りました。






Kaito and Tamami stayed at home almost all day long. Although I took some photos of Kaito today, I deleted the files by mistake. These are the photos Tamami took and sent to me.
  KaitoマンとTamamiさんはほぼ1日中家にいました。たくさんのKaitoマン写真を撮りましたが、うっかりデータが消えてしまいました。これらはTamamiさんが撮って送ってくれたものです・・・。





I visited the usual barber but it closed so I moved to Cut A I used to visit.
  いつもの散髪屋に行きましたが閉まっていたので、以前よく行っていたCut Aに行きました。





I often visit my favorite shop PLUS ONE.
  プラスワンに良く行きます。

No comments:

Post a Comment