Thursday, May 28, 2020

28th Mar. Two Freight Trains 2台の貨物列車だぞ

Two Freight Trains
28日 2台の貨物列車だぞ








Kaito played at the kids park then
  Kaitoマンはキッズパークで遊んで、





saw Tamami off in the morning.
  Tamamiさんを見送りました。

 



We watched two commuter trains near Kaitos nursery school.
  Kaitoマンの保育園近くで2本の通勤電車を見送りました。




We planted sweet potatoes as well today.
  今日もまたサツマイモを植えました。




 
We jogged around school.
  学校付近を走りました。




 
I worked very hard all day long.
  1日中一生懸命働きました。






On the way back, I watched the freight trains that goes to Nagoya.
  帰り道、名古屋へ向かう貨物列車を見ました。




I checked some things about the huge house.
  デカイ家についていくつか確認しました。






I picked Kaito up then watched Blue Thunder freight train goes to Tokyo.
  Kaitoマンを迎えに行って、東京へ向かうブルーサンダーを見ました。



 
Kaito likes building blocks very much.
  Kaitoマンはブロックが大好きです。

No comments:

Post a Comment