Monday, May 4, 2020

4th Mar. New KId's Chair, Carp Streamer 新しい子ども椅子・鯉のぼりだぞ

New KId's Chair, Carp Streamer
日 新しい子ども椅子・鯉のぼりだぞ










I jogged in the morning with flower viewing.
  朝、お花見をしながら走りました。



 
I can see this carp streamer every time.
  毎回この鯉のぼりを目にします。





Kaito was playing with toys.
  Kaitoマンはおもちゃで遊んでいました。




He hasnt use the toy, that grandfather Kazuo bought for him, in Osaka for a long time.
  久しぶりに大阪で(頭)輝きじいじが買ってくれたおもちゃで遊びました。
20200504_091339 Kaito is playing with an electric toy we bought in Osaka 1
https://youtu.be/2LijHN_wAuI
20200504_093423 Kaito is playing with an electric toy we bought in Osaka 2
https://youtu.be/FY-MdMtqM78





I painted the timbers for kids roking chairs.
  子ども用ロッキングチェアの塗装をしました。






Kaito played with building blocks.
  Kaitoマンはブロックで遊びました。





We ate the carp streamer shaped sweet.
  鯉のぼり型のデザートを食べました。






After lunch, Kaito played at the kids park.
  昼食後、Kaitoマンはキッズパークで遊びました。






I finished painting for kids rocking chairs.
  Torojiro先生は塗装を終えました。






We moved to Okaya and Suwa city.
  岡谷と諏訪へ行きました。






When Kaito feels dazzling, he uses this sunshade sheet for cars.
  Kaitoマンは眩しい時、車用の日よけを使います。




 
He likes an escalator.
  エスカレーターが好きです。






We bought the new kids chair for Kaito but...
  Kaitoマン用の新しい椅子を買いましたが・・・




 
Kaito decided to use the chair for Ted bear.
  Kaitoマンはテッドくまさん用の椅子にしました。





We ate another carp streamer sweets after dinner.
  夕食後、鯉のぼりデザートをもう1つ食べました。





I have a lot of things to produce.
  作る物がたくさんあります。

No comments:

Post a Comment