Sunday, May 10, 2020

10th Mar. Photo's for Mother's Day 母の日の写真だぞ

Photo's for Mother's Day
10日 母の日の写真だぞ







I finished forming legs of the long table.
  長いテーブルの脚を形作り終えました。





I took photos of Kaito for Mothers Day and sent them to both mothers by mobile phone.
  母の日用Kaitoマンの写真を撮り、2人の母へ送信しました。








Following that I jogged with flower viewing.
  その後、花見をしながら走りました。





We played with toys then
  おもちゃで遊んで





watched Anpanman DVD.
  アンパンマンDVDを見ました。







I have remitted US$20,000 on the Internet to the seller of the huge house.
  デカイ家の売り主にネットで200万送金しました。手渡しの危険も、八十二銀行同士で手数料もありませんでした。







After that we enjoyed shopping at GAZA shopping mall and
  その後、GAZAと




 
LAMU.
  ラムーで買い物を楽しみました。

No comments:

Post a Comment