Thursday, May 7, 2020

7th Mar. Reinforcement 補強だぞ

Reinforcement
日 補強だぞ








Kaito ate breakfast with Ted bear.
  Kaitoマンはテッドくまさんと朝食を食べました。




We saw Tamami off then
  Tamamiさんを見送って、




played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。





We waved hands to two commuter trains.
  2本の通勤電車に手を振りました。





Todays lunch
  今日の昼食





 
I finished reinforcement of legs of the bar table and
  バーテーブル脚の補強を終え、



 


thought about reinforcement for the long table.
  長いテーブルの補強を考えました。






Kaito took off his clothes for taking bath together with Ted bear.
  Kaitoマンはお風呂のため、テッドくまさんと一緒に服を脱ぎました。






Kaito isnt afraid of height bar table.
  Kaitoマンはバーテーブルの高さを恐がりません。

No comments:

Post a Comment