Wednesday, May 20, 2020

20th Mar. Peony 牡丹だぞ

Peony
20日 牡丹だぞ










Kaito was stayed home with Tamami so he continuted sleeping when I left home.
  KaitoマンはTamamiさんと家にいることになっていたので、Torojiro先生が家を出る時寝ていました。





We jogged in the morning.
  朝走りました。




 
We decorated our aim of the classroom.
  学級目標を飾り付けました。





We walked to Hourinji Temple
  宝輪寺へ散歩に行きました。






that is famous for peony flowers.
  牡丹の花で有名です。









After school, I made the chair back and
  放課後、背もたれと





a foundation wood for my English nameplate.
  ローマ字の名前用の土台の木を作りました。

No comments:

Post a Comment