Thursday, May 14, 2020

14th Mar. PLUTO Face プルートの顔だぞ

PLUTO Face
14日 プルートの顔だぞ









Kaito saw Tamami off then
  KaitoマンはTamamiさんを見送って




played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。




We waved hands to two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車に手を振りました。




I watched the commuter train on the way.
  行き道でこの通勤電車を見ました。





We cut grass with a lawn mower. I will buy it soon.
  ビーバーで草を刈りました。ビーバーをもうすぐ買います。





I worked very hard all day long.
  1日中一生懸命働きました。





I taught how to cut timber to my colleague.
  同僚の先生に材木の切り方を教えました。





Ive started producing the seat part of rocking chairs.
  ロッキングチェアの座面を作り始めました。





 
Kaito played at the dinosaur roller coaster then
  Kaitoマンは恐竜コースターで遊んで、






watched DWE DVD with making PLUTO face.
  プルートの顔を作りながらDWEのDVDを見ました。







I reserved Kappa Sushi Restaurant All-You-Can-Eat course
  かっぱ寿司食べ放題の予約をしました。

No comments:

Post a Comment