Sunday, May 24, 2020

24th Mar. Birthday 誕生日だぞ

Birthday
24日 誕生日だぞ








I jogged in the morning.
  朝走りました。





On the way back home, I visited the huge house to check where I set up our nameplate.
  帰りにデカイ家の何処に表札を設置するかチェックするため訪れました。





We need to move soon.
  もうすぐ引越です。




 
After lunch,
  昼食後、






We went out for shopping. Kaito took an elevator 3 times.
  買い物で外出しました。Kaitoマンはエレベーターに3回乗りました。とにかく乗りたいのです。






Following that Kaito played at the kids park then
  その後、キッズパークで遊んで、






ate a birthday cake together. It was Tamamis birthday today.
  一緒に誕生日ケーキを食べました。今日はTamamiさんの誕生日でした。

No comments:

Post a Comment