Sunday, May 3, 2020

3rd Mar. Osakada Park 小坂田公園だぞ

Osakada Park
日 小坂田公園だぞ






Kaito was playing with dinosaur roller coaster in the morning
  Kaitoマンは朝恐竜コースターで遊んでいました。





I jogged with flower viewing as usual.
  朝いつも通り、花見をしながら走りました。



We watched Anpanman DVD then
  アンパンマンDVDを見て、



played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。


 
Kaito played with dinosaur roller coaster again then
  恐竜コースターでもう一度遊んで



We went for a walk to Osakada Park. Kaito likes to walke on sloping roads maybe because he is good at ski.
  小坂田公園まで散歩に行きました。Kaitoマンは坂道を歩くのが好きです。多分スキーが得意だからでしょう。





20200503_153357 At Osakada Park 1
There were no kids at the park so Kaito could used its playground equipments all he wanted.
  公園に子どもがいませんでしたので、Kaitoマンは思う存分遊具で遊びました。
20200503_154405 At Osakada Park 2
https://youtu.be/Xa5FSYmpptc




 
Following that Kaito took a nap with Ted bear and
  その後、Kaitoマンはテッドくまさんとお昼寝をして、


 
I prepared timbers for kids rocking chair.
  Torojiro先生は子ども用ロッキングチェアの準備をしました。


 
Kaito woke up then started playing at Osaka Station.
  Kaitoマンは目覚めて、大阪駅で遊び始めました。

No comments:

Post a Comment