Tuesday, May 19, 2020

19th Mar. Rainy Day 雨の日だぞ

Rainy Day
19日 雨の日だぞ








It was raining in the morning so Kaito didnt play at the kids park but...
  朝、雨が降っていたので、Kaitoマンはキッズパークで遊びませんでしたが・・・





he waved his hand to two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車に手を振りました。





Kaito put up the SEVEN ELEVEN umbrella by himself.
  Kaitoマンはセブンイレブンの傘を自分でさしました。




 
Todays school lunch
  今日の給食





Since it stopped raining for a while so we cultivated our farm.
  短時間雨が止んだので、畑を耕しました。





After that it started raining heavily.
  その後、激しく雨が降ってきました。




 
I worked very hard all day long.
  1日中忙しく働きました。







After work, I completed one chair back without a screw.
  仕事の後、背もたれを1つ、ネジを使わず完成させました。




 
Ive almost finished the long table.
  長い机をほぼ完成させました。






We received a lot of masks from my relative in Osaka
  大阪から大量のマスクを受け取りました。緊急事態宣言が出ているのは大阪なのですが・・・ありがとうございます。





Im preparing some documents to purchase the huge house.
  デカイ家を買うためにいくつかの書類を準備しています。

No comments:

Post a Comment