Sunday, May 17, 2020

17th Mar. Capsuled-toy vending machine ガチャガチャだぞ

Capsuled-toy vending machine
17日 ガチャガチャだぞ




 

I jogged in the morning to the huge house.
  デカイ家まで走りました。




 
I finished one chair back at home. Let me use the photo taken at school because I deleted the photo by mistake.
  家で1つの背もたれを完成しました。学校で撮った写真を使わせてください。写真がうっかり消えてしまったので・・・。








Kaito played at the kids park.
  Kaitoマンはキッズパークで遊びました。








At ToysRUs Kaito tried the capsuled-toy vending machine of Anpanman block toy. He got Katsubushiman and Dokin-chan. He can use them as the part of block.
  Kaitoマンはトイザらスでアンパンマンブロックのガチャガチャをしました。かつぶしまんとドキンちゃんを手に入れました。ブロックの部品として使えます。

No comments:

Post a Comment