Monday, May 18, 2020

18th Mar. My name in the Roman alphabet  YAMAGUCHIだぞ

My name in the Roman alphabet
18日 YAMAGUCHIだぞ









I worked very hard all day long.
  1日中、激しく働きました!


Kaito played together with Tamami at the park. No body there except for them.
  KaitoマンはTamamiさんと公園で遊びました。他に誰もいませんでした。



After work, I produced my nameplate written in the Roman alphabet. Although my name in Chinese character is very simple and easy, that of Roman alphabet is very complicated.
  仕事の後、表札のローマ字バージョンを作りました。漢字の山口は簡単なのですが、ローマ字はとても複雑でした。


I managed to finish it about 1 hour. Its cool! right?
  何とか1時間ほどで仕上げました。なかなかかっこよくないですか?



Kaito enjoyed True or False game.
  Kaitoマンは〇×ゲームを楽しみました。

No comments:

Post a Comment