Friday, May 1, 2020

1st Mar. Timbers for kids' rocking chairs キッズロッキングチェアの材木だぞ

Timbers for kids' rocking chairs
日 キッズロッキングチェアの材木だぞ








Kaito saw Tamami off in the morning.
  Kaitoマンは朝Tamamiさんを見送りました。




Kaito climbed the wall then
  壁に登って、


 
waved his hands to two commuter trains.
  2本の通勤電車に手を振りました。


 
Since we dont have school lunch, Tamami made it. Thanks!
  給食がないので、Tamamiさんが作ってくれました。ありがとうございます。


 
I repaired my handmade ski stand.
  手作りスキースタンドを修復しました。




I prepared the timbers for kids rocking chairs.
  キッズロッキングチェアの材木を準備しました。


 
Kaito drank water with Ted bear.
  Kaitoマンはテッドくまさんと水を飲みました。

No comments:

Post a Comment