Monday, May 25, 2020

25th Mar. Premium Course プレミアムコースだぞ

Premium Course
25日 プレミアムコースだぞ







Kaito played at the kids park then
  Kaitoマンはキッズパークで遊んで




saw Tamami off as usual.
  いつも通りTamamiさんを見送りました。




We waved hands to two commuter trains.
  2本の通勤電車に手を振りました。





On the way to school, I visited the city hall then moved a certificate of residence to the huge house.
  学校への行き道、市役所を訪れ、住民票を移しました。





The finishing of our classroom aim was done with glue spray.
  学級目標の仕上げは、スプレーのりでした。




I painted my nameplate in the Roman alphabet gold.
  ローマ字タイプの表札を金に塗装しました。





 
After work, I met up with Mr. Kamikura who is a woodworker at Kappa Sushi restaurant.
  仕事の後、木工職人のKamikuraさんとかっぱ寿司で待ち合わせました。






We chose its premium course for the first time.
  初めてプレミアムコースを選びました。






We can take these expensive plates all we want.
  これらの高い皿が自由に取れます。






Wow!
  おぉ~~





Luxurious!
  豪華豪華!




 
We took more than 50 plates as usual.
  いつも通り50皿以上取りました。






 
On the way back, I shopped at my favorite shop, PLUS ONE.
  帰りにプラスワンで買い物しました。






Kaito was crawling with Anpanman.
  Kaitoマンはアンパンマンとハイハイしていました。

No comments:

Post a Comment