Friday, May 22, 2020

22nd Mar. ZOOM ZOOMだぞ

ZOOM
22日 ZOOMだぞ








Kaito was playing with Ted bear and its younger brother bear in the morning.
  Kaitoマンはテッドくまさん(くま兄さん)と弟(ちびくま君)と遊んでいました。


 
I fixed the chair back I made yesterday then
  昨日作った背もたれを修復して、


 
took a school bus.
  スクールバスに乗りました。


 
I jogged in the morning.
  朝走りました。




We visited the Hourinji temple with another students who didnt come here last time. Due to the corona virus, half of our classroom students come to school by turn. Each student is supposed to come only once this week.
  宝輪寺に行きました。コロナの影響で半分の生徒が交代で登校します。今週はそれぞれの生徒は週1回だけ学校に来ます。




I finished two chair back completely.
  2つの背もたれを完全に仕上げました。






We received Doraemon stamps from my aunt in Osaka.
  大阪の伯母からドラえもん切手を受け取りました。





We enjoyed True or False game.
  ×ゲームを楽しみました。






I participated in the web drinking party with my childhood friends in Osaka for the first time. We used the application ZOOM. It was very new for me and interesting.
  初めてオンライン飲み会に参加しました。大阪の小学校時代の友達とです。ZOOMを使いました。新鮮で面白かったです。

No comments:

Post a Comment