Wednesday, May 6, 2020

6th Mar. Painting the wall 壁塗りだぞ

Painting the wall
日 壁塗りだぞ








I jogged in the morning with flower viewing.
  朝、花見をしながら走りました。





I took a shower and bath with a Japanese iris.
  シャワーを浴びて菖蒲湯に入りました。





Kaito played with Ted bear then
  Kaitoマンはテッドくまさんと遊んで、






moved to the kids park. He likes to climb up to high place.
  キッズパークに移動しました。高い所に登るのが好きです。





Following that I painted the climbing wall. 1 year has passed since last time I painted it.
  その後、クライミングウォールを塗りました。木部保護剤です。前回塗ってから1年が経ちました。






In the evening, I started making legs of high-table looks like bar table.
  夕方、高いテーブル、バーテーブルのような物の脚を作り始めました。






Kaito played with building blocks.
  Kaitoマンはブロックで遊びました。

No comments:

Post a Comment