Friday, May 8, 2020

8th Mar. X ×だぞ

X
日 ×だぞ








This is my image of reinforcement of legs of the long table.
  長いテーブルの脚補強のイメージです。


 
Kaito was eating breakfast on the floor.
  Kaitoマンは床で朝ご飯を食べていました。





 
I visited a city hall and
  市役所と


 
one of my students house.
  生徒の家を訪れました。





I worked hard as usual.
  いつも通りがんばって働きました。






I decided an interval of 6 legs of the long table.
  長いテーブルの脚の間隔を決めました。




I placed parts of reinforcement like this.
  このように補強パーツを並べました。




On the way back, I paid a tax of my car.
  車の重量税を帰りに払いました。高いです。




When I was eating dinner, Kaito picked the reinforcement parts up and said This is X, please make Circle next
  夕食を食べている時、Kaitoマンが補強パーツを手に取り、「これは×だよ。今度は〇を作って~」と言いました。





Finally he set the X onto the reinforcement of the bar table.
  最後にバーテーブルの補強材の上にXを置きました。





Did it!!
  できた~!!





After Kaito went to bed, I glued the parts.
  Kaitoマンが寝た後、パーツを接着しました。

No comments:

Post a Comment