Friday, May 15, 2020

15th Mar. Kappa Sushi Restaurant かっぱ寿司だぞ

Kappa Sushi Restaurant
15日 かっぱ寿司だぞ









We cultivated our farm to plant sweet potatoes.
  サツマイモを植える為に畑を耕しました。





I produced the back of rocking chair. By the way Im trying to produce the whole rocking chair without screw this time.
  ロッキングチェアの背もたれを作りました。ところで今回はロッキングチェア全体を通して、木ネジを全く使わないで作ることに挑戦しています。





On the way back from school, I visited Kappa Sushi Restaurant then
  帰り道にかっぱ寿司に寄って、





ate All-You-Can-Eat course.
  食べ放題をしました。





Kaito can eat about 10 plates now.
  Kaitoマンは今10皿程度食べられます。






We ate more than 50 plates.
  50皿以上食べました。






At the parking of the restaurant we watched Blue Thunder freight train. Good timing!
  かっぱ寿司の駐車場でブルーサンダーを見ました。タイミングがよかったです。






We digested sushi we ate with playing at GAZA shopping mall nearby.
  近くのGAZAショッピングモールで遊びながら寿司を消化しました。

No comments:

Post a Comment