Saturday, May 23, 2020

23rd Mar. Birthday Party 誕生日会だぞ

Birthday Party
23日 誕生日会だぞ




I jogged in the morning.
  朝走りました。





Kaito was watching tablet PC, Anpanman.
  Kaitoマンはタブレットのアンパンマンを見ていました。




Kaito took a nap on the way to shopping.
  買い物の道中Kaitoマンはお昼寝をしました。







We visited Neo Park shopping mall first. Kaito really likes an escalator and elevator.
  最初ネオパークに行きました。Kaitoマンはエスカレーターとエレベーターが大好きです。





Next, we visited Second Street reuse shop.
  そしてセカンドストリートに行きました。







At 5 PM, we had a birthday party for Tamami at Cannery Row.
  5時にキャナリーロウでTamamiさんの誕生日会でした。






We had a precious time with eating delicious food.
  おいしい料理を食べながら楽しい時間を過ごしました。






These are the birthday gifts from Tamamis parents.
  両親からのプレゼントです。

No comments:

Post a Comment