Wednesday, May 27, 2020

27th Mar. Coloring 着色だぞ

Coloring
27日 着色だぞ










Kaito watched Anpanman on tablet PC.
  Kaitoマンはタブレットでアンパンマンを見ました。




Kaito went out with Tamami when I left for school.
  出勤する時に、KaitoマンはTamamiさんと出かけていきました。





 
We jogged in the morning.
  朝走りました。




We planted young sweet potatoes.
  サツマイモの苗を植えました。




 
I finished my nameplate of English version and
 英語バージョンの表札を完成させて、  




colored the two Chinese characters, of my name YAMA and GUCHI, of Japanese version.
  日本語バージョンの山と口を着色しました。





Cool!
  なかなかイケてますね~

No comments:

Post a Comment