Friday, August 9, 2024

9th Aug. Osaka1 Moving to Osaka 大阪だぞ1 移動

Osaka1 Moving to Osaka

8月9日 大阪だぞ1 移動

 




 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

We finished preparation for Osaka trip then

  大阪旅行準備を終わらせ、

 

 

 

left for Osaka around 7 AM.

  7時頃大阪に向け出発しました。

 

 

 

After 1 hour and half, we had first break at Okuwa village.

  1時間半後に、初めの休憩を大桑村でとりました。

 

 

 

At 10:30 AM around Byoubuyama Service Area on highway, the mileage of HIACE became 10,000 km, 6,250 miles.

  10時半、屏風山SA付近でハイエースの走行距離が1万kmに達しました。

 

 

 

Around noon, at Yourou Service Area, we had a final break and bought snack.

  昼時、養老SAで最後の休憩を取り、お菓子を買いました。

 

 

 

Around 3 PM, we arrived at my aunt’s house then ate late lunch.

  3時頃、伯母の家に着き、遅い昼食を食べました。

 

 

 

Somen, fine white noodles,

  素麺と、

 

 

 

yakitori, grilled chicken and

  焼き鳥と、

 

 

 

ice cream.

  アイスクリームでした。

 

 

 

Ichina and Kaito like this small room on the second floor. We use this room as a bed room.

  Tina姫とKaitoマンは2階の小さな部屋が好きです。寝室として使います。

 

 

 

I took a nap because I was very tired from driving car for a long time. When I woke up, it became dinner time. My aunt, Keiko, served us shabu-shabu. What a luxurious meat!

  長時間運転で疲れたので昼寝をしました。起きたら夕食時間でした。しゃぶしゃぶをごちそうになりました。なんと豪華な肉でしょう!

 

 

 

We ate dinner all we wanted.

  思う存分食べました。

 

 

 

After dinner, we played until bath time and ate ice cream.

  夕食の後、HOURAIのアイスを食べて、お風呂の時間まで遊びました。

 

 

 

Ichina played with my aunt for a while then we went to bed.

  Tina姫は伯母としばらく遊んで、皆眠りにつきました。

No comments:

Post a Comment