Thursday, August 8, 2024

8th Aug. Swimming Pools & Barbecue with Guests お客さんとプール&バーベキューだぞ

Swimming Pools & Barbecue with Guests

8月8日 お客さんとプール&バーベキューだぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants,

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

jogged via the statue of old guy with lion body.

  体がライオンのおっさん経由で走りました。

 

 

 

We ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

Ichina harvested cucumber,

  Tina姫はきゅうりを収穫して、

 

 

 

we saw Tamami off,

  Tamamiさんを見送り、

 

 

 

did radio gymnastics then

  ラジオ体操をして、

GOPR1395☆ 8 Aug. 2024 Radio gymnastics, Ichina is spinning


https://youtu.be/1usjhEZTLVQ

 

 

 

went to children’s center and nursery school around 8 AM.

  8時頃、児童館と保育園に行きました。

 

 

 

I did house work hard then picked Kaito up at 11:40 AM.

  家の仕事をがんばって、Kaitoマンを11時40分に迎えに行きました。

 

 

 

Kaito climbed up to the top of the climbing stick.

  Kaitoマンはのぼり棒頂上まで登りました。

 

 

 

We entertained guests. They were my colleagues of my former school.

  お客さんを迎えました。前任校の同僚の先生たちです。

 

 

 

First, we enjoyed Water World then

  最初にウォーターワールドを楽しんで、

 

 

 

did barbecue.

  バーベキューをしました。

 

 

 

Following that, we enjoyed Water World again. Kaito tried to reach the end of slack line but couldn’t do it today. Anyway, guests seemed to enjoy our house, haha.

  それから、ウォーターワールドをまたやりました。Kaitoマンはスラックラインの端まで到達しようとしましたが、今日はできませんでした。とにかく、お客さんたちは我が家を楽しんでくれたようです()

MOV_8636 2024.08.08 Kaito is slack lining 1


https://youtu.be/023QwXQ82Ys

MOV_8639 2024.08.08 Kaito is slack lining 2


https://youtu.be/YkJK0uCt6x0

 

 

 

Ichina came back home with Tamami and we had a relaxing time.

  Tina姫はTamamiさんと帰ってきて、皆のんびり過ごしました。

No comments:

Post a Comment