Tuesday, July 30, 2024

30th Jul. Thanks to refrigerator 冷蔵庫のお陰だぞ

Thanks to refrigerator

7月30日 冷蔵庫のお陰だぞ

 

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

We ate breakfast, Kaito mopped rooms then

  朝食を食べ、Kaitoマンは部屋のモップがけをして、

 

 

 

We did radio gymnastics as usual.

  いつも通りラジオ体操をしました。

MOV_8081 2024.07.30 Radio gymnastics


https://youtu.be/Vg7Pv_8L-EA

 

 

 

After 5 minutes Anpanman movie,

  5分間のアンパンマン動画の後、

 

 

 

We went to children’s center and nursery school.

  児童館と保育園に行きました。

 

 

 

At my school, I removed honeycombs and

  学校で蜂の巣を落として、

 

 

 

charged iPads.

  iPadを充電しました。

 

 

 

After work, I picked Ichina and Kaito up,

  仕事の後、Tina姫とKaitoマンを迎えて、

 

 

 

drank cold soft drink. Thanks to refrigerator, we can drink cold drinks in our car.

  冷たいジュースを飲みました。冷蔵庫のお陰で冷たい飲み物が車内で飲めます。

 

 

 

After that, Ichina made carbonated drinks and

  その後、Tina姫は炭酸飲料を作り、

 

 

 

Kaito did his homework.

  Kaitoマンは宿題をやりました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture book then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment