Tuesday, July 2, 2024

2nd Jul. New Inverter 新しいインバーターだぞ

New Inverter

7月2日 新しいインバーターだぞ

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

I loaded two “YU PLUS” water heater into HIACE to give my colleague.

  ゆプラスを同僚にあげるためにハイエースに積み込みました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, Ichina checked weather and swimming pools,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、Tina姫はプールを確認して、

 

 

 

we ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

saw Kaito and Tamami off at the entrance,

  玄関でKaitoマンとTamamiさんを見送り、

 

 

 

saw Kaito off at the usual place then

  Kaitoマンをいつもの場所で見送り、

 

 

 

walked back home.

  歩いて帰りました。

 

 

 

Today, we harvested an eggplant.

  今日はナスを収穫しました。

 

 

 

We watched Anpanman movie for 5 minutes then

  5分間アンパンマンを見て、

 

 

 

went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

The new ventilation fan and its solar panel are working well.

  新しい車の換気扇とソーラーパネルはよく動いています。

 

 

 

I walked with my students around our school.

  生徒たちと学校周りを歩きました。

 

 

 

We made these meal information about our overnight learning.

  宿泊学習の食事の案内を作りました。

 

 

 

After work, I picked Ichina and Kaito up.

  仕事の後、Tina姫とKaitoマンのお迎えに行きました。

 

 

 

We read picture books and watched Doraemon at Osaka Station until dinner time,

  夕食まで大阪駅で絵本を読んで、ドラえもんを見ました。

 

 

 

After that, we ate dinner,

  その後、夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC then went to bed.

  タブレットを見て寝ました。

 

 

 

I bought new inverter for HIACE. Our camper, HIACE, has two sub battery to use microwave, water heater, air conditioner, refrigerator etc….

  キャンピングカーのため新しいインバーターを買いました。ハイエースは2つのサブバッテリーを保有します。電子レンジ・湯沸し器・エアコン・冷蔵庫・・・などを動かすためのものです。


No comments:

Post a Comment