Thursday, July 11, 2024

11th Jul. Message, Bowling メッセージ・ボウリングだぞ

Message, Bowling

7月11日 メッセージ・ボウリングだぞ

 

 


 

I checked security cameras by security camera but didn’t water plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

It was still raining in the morning.

  朝、まだ雨が降っていました。

 

 

 

I received messages from Ichina and Kaito.

  Tina姫、Kaitoマンからメッセージを受け取りました。

1720647193227 2024.07.011 Ichina and Kaio sent me this message 1


https://youtu.be/pgtyQrlXbH8

1720647435916 2024.07.011 Ichina and Kaio sent me this message 2


https://youtu.be/SxN2zZmg_yc

 

 

 

After luxurious breakfast,

  豪華な朝食の後、

 

 

 

We enjoyed bowling and

  ボウリングと

 

 

 

walking.

  ウォーキングを楽しみました。

 

 

 

I came back to school and left there early then picked Ichina and Kaito up.

  学校に帰って、早く職場を出て、Tina姫とKaitoマンのお迎えに行きました。

 

 

 

We played at a carport and kids’ park,

  カーポート、キッズパークで遊んで、

 

 

 

Ichina harvested vegetables,

  Tina姫は野菜を収穫して、

 

 

 

I cut grass.

  Torojiro先生は草を刈りました。

 

 

 

We played at a living room, watched Anpanman at Osaka Station,

  居間で遊んで、大阪駅でアンパンマンを見て、

 

 

 

ate dinner,

  夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture book then went to bed.

タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

 

 

 

I ordered the electric mower. I can get it for free.

電動草刈り機を注文しました。タダで手に入ります()

No comments:

Post a Comment