Tuesday, July 16, 2024

16th Jul. Accessories アクセサリーだぞ

Accessories

7月16日 アクセサリーだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

The mobile phone application point of Kaito’s favorite amusement park became 777.

  kaitoマンお気に入りアミューズメントの携帯アプリポイントが777になりました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

Ichina and I saw Tamami and Kaito off,

  Tina姫とTorojiro先生は、TamamiさんとKaitoマンを見送り、

 

 

 

Ichina harvested vegetables,

  Tina姫は野菜を収穫して、

 

 

 

watched Anpanman for 5 minutes then

  5分間アンパンマンを見て、

 

 

 

went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

I didn’t take photo at school. On the way back, I confirmed which electric wire I should buy then

  学校で写真を撮りませんでした。帰りにどの電線を買うべきか確認して、

 

 

 

picked Ichina and Kaito up.

  Tina姫とKaitoマンの迎えに行きました。

 

 

 

At Daiso shop,

  ダイソーで

 

 

 

Ichina got the accessories set. She can make her bracelet, necklace all she wants.

  Tina姫はアクセサリーセットを手に入れました。ブレスレット、ネックレスを好きなように作れます。

 

 

 

After dinner,

  夕食の後、

 

 

 

we played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture book then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment