Sunday, July 21, 2024

21st Jul. Float Ring, Self-Defense Force 浮き輪・自衛隊だぞ

Float Ring, Self-Defense Force

7月21日 浮き輪・自衛隊だぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

went for a jog along the disaster course.

  災害コース沿いに走りました。

 

 

 

Ichina was watching outside from the bay window.

  Tina姫は出窓から外を見ていました。

 

 

 

We ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

Ichina and I visited the shrine to draw spring water.

  Tina姫とTorojiro先生は湧水を汲むために神社に行きました。

 

 

 

After Ichina watered plants,

  Tina姫が植物に水をやった後、

 

 

 

We started Water World around noon.

  お昼頃、ウォーターワールドを始めました。

 

 

 

This season, Ichina really likes float ring.

  今シーズン、Tina姫は浮き輪大好きです。

 

 

 

We practiced slack line and

  スラックライン練習をして、

 

 

 

jumped from the stepladder.

  脚立から飛びました。

 

 

 


After that, we took a shower then

  その後、シャワーを浴びて、

 

 

 

ate lunch at 1 PM.

  1時に昼食を食べました。

 

 

 

Around 2:30 PM, we visited AEON shopping center in Minami Matsumoto then participated in Self-Defense Forces event.

  2時半頃、南松本に行き、自衛隊イベントに参加しました。

 

 

 

We rode on two armored cars,

  2台の装甲車に乗り、

 

 

 

wore Self-Defense Forces clothes,

  自衛隊の服を着て、

 

 

 

Kaito watched VR movie.

  KaitoマンはVR映像を見ました。

 

 

 

Following that, we ate ice creams and ate them at AEON.

  それからアイスを買ってイオンで食べました。

 

 

 

Around 4 PM, we visited Kaito’s favorite amusement park,

  4時頃Kaitoマンお気に入りのアミューズメントに行き、

 

 

 

enjoyed shopping then went back home.

  買い物を楽しんで家に帰りました。

 

 

 

We watched TV at a living room,

  居間でテレビを見て、

 

 

 

watched Doraemon at Osaka Station,

  大阪駅でドラえもんを見て、

 

 

 

ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture book then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment