Monday, July 1, 2024

1st Jul. Harvest 収穫だぞ

Harvest

7月1日 収穫だぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

We ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

Kaito and Tamami left for school,

  KaitoマンとTamamiさんは学校へ行き、

 

 

 

Ichina saw Kaito off from our light dump truck because it was raining.

  雨が降っていたので、Tina姫は軽ダンプからKaitoマンを見送りました。

 

 

 

After that, we harvested green pepper and edamame (green soybeans). We can harvest vegetables a lot from now.

  その後、ピーマンと枝豆を収穫しました。これからは、たくさん野菜が収穫できます。

 

 

 

Ichina watched Anpanman for 5 minutes then

  Tina姫はアンパンマンを5分間見て、

 

 

 

went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

I enjoyed boccia with my students.

  ボッチャを生徒と楽しみました。

 

 

 

Ichina dried her umbrella at the entrance then

  Tina姫は傘を玄関に干して、

 

 


 

watched tablet PC with Kaito.

  Kaitoマンとタブレットを見ました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

made carbonated drinks,

  炭酸飲料を作って、

 

 

 

watched Maizen Sisters, read picture book then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment