Friday, July 19, 2024

19th Jul. Catch Cucumber きゅうりをキャッチするぞ

Catch Cucumber

7月19日 きゅうりをキャッチするぞ

 

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

While Ichina and Kaito were sleeping,

  Tina姫とKaitoマンが眠っている間に、

 

 

 

I harvested vegetables and left some for Ichina because we don’t have enough time to harvest until we leave for nursery school.

  Torojiro先生が野菜を収穫して、いくつかTina姫に残しました。保育園に行くまでに十分な時間がないのです。

 

 

 

I need to make shelf in HIACE.

  ハイエースの中に棚を作る必要があります。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

We saw Kaito and Tamami off then

  KaitoマンとTamamiさんを見送って、

 

 

 

harvested vegetables. When I cut cucumber string, Ichina caught the cucumber with her small basket.

  野菜を収穫しました。Torojiro先生がきゅうりの弦を切った時、Tina姫は小さなカゴでキャッチしました。

 

 

Ichina caught the cucumber with her small basket.

  Tina姫は小さなカゴでキャッチしました。

 



 

After we watched Anpanman for 5 minutes,

  5分間アンパンマンを見てから

 

 

 

went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

I walked around my school with my students.

  生徒たちと学校周りを歩きました。

 

 

 

After work, we had drinking party with my colleagues. We ate and drank a lot of delicious beef and Japanese sake.

  仕事の後、同僚たちと飲み会がありました。たくさんのおいしい牛肉と日本酒がありました。

No comments:

Post a Comment