Tuesday, March 12, 2024

12th Mar. Chocolate, Dodge ball チョコレート・ドッヂボールだぞ

Chocolate, Dodge ball

3月12日 チョコレート・ドッヂボールだぞ

 

 

 


I dried clothes inside then

  洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools, snowmen and watered plants.

  防犯カメラ、プール、雪だるさんを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast then

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

walked to the meeting place maybe because it was raining.

  集合場所まで歩いて行きました。多分雨が降っていたからでしょう。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

After I left home, Ichina woke up. She is fine every day.

  Torojiro先生が出発してからTina姫が起きました。いつも元気です。

 

 

 

I enjoyed circuit training with my students.

  生徒たちとサーキットトレーニングを楽しみました。

 

 

 

After school, Kaito made chocolate with Ichina and Tamami.

  学校の後、KaitoマンはTina姫、Tamamiさんと一緒にチョコレートを作りました。

 

 

 

After work, I saw a dermatologist. The calluses on my finger won’t heal. I decided to undergo excision surgery. 

 仕事の後、皮膚科にかかりました。指のたこが治りません。切除手術を受けることにしました。

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were watching Anpanman.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンはアンパンマンを見ていました。

 

 

 

We played dodge ball at a hallway, corridor.

  玄関~廊下でドッヂボールをしました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC then went to bed.

  タブレットを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment