Sunday, August 14, 2022

14th Aug. Free Crane Game 無料クレーンゲームだぞ

Free Crane Game

14日 無料クレーンゲームだぞ

 

 

It stopped raining so

  雨が止んだので

 

 

 

I went out for jogging.

  外にジョギングに出ました。

 

 

 

I took vacation house area course, 7 miles course.

  別荘コース11kmを選びました。

 

 

 

Ichina was playing under the table.

  Tina姫はテーブルの下で遊んでいました。

 

 

 

Around 10 AM, I visited the amusement park then drew lots, for the first 50 kids, then Kaito got this strap, Minecraft. Ichina got a shopping bag.

  10時頃アミューズメントパークに行って、先着50名のくじを引いて、マインクラフトのストラップをもらいました。Tina姫はショッピングバッグをもらいました。

 

 

 

After that we went around reuse shops, Book Off Plus,

  その後、ブックオフプラスと

 

 

 

Off House then

  オフハウスに行って、

 

 

 

we bought lunch at DiREX supermarket.

  ダイレックスで昼食を買いました。

 

 

 

We ate lunch in our car then enjoyed shopping at Second Street.

  昼食を車内で食べ、セカンドストリートで買い物を楽しみました。

 

 

 

We visited DiREX again then bought ice creams.

  ダイレックスにまた行って、アイスを買いました。種類豊富です。

 

 

 

Around 3:30, we visited the amusement park again to participate in the bingo game.

  3時半頃ビンゴ大会参加のためにまたアミューズメントに行き、

 

 

 

played Japanese drum game,

  太鼓の達人と

 

 

 

free crane game. We can play crane game once thanks to mobile phone coupon. This machine is for beginners so Kaito always gets some chocolate bars for free.

  無料クレーンゲームをやりました。クレーンゲームを携帯クーポンのお陰で無料でできます。初心者台なのでKaitoマンはいつも無料でいくつかゲットします。

 

 

 

After we came back home, Kaito practiced bicycle and I joined the practice after I repaired a flat tire. Kaito can go around our house by bicycle.

  家に帰って、Kaitoマンは自転車練習をして、Torojiro先生はパンク修理してから加わりました。Kaitoマンは家の周りを自転車で廻れます。

MOV_0537 2022.08.14 Bicycle Practice, Go around our house


https://youtu.be/9Mhn_CeL6tg

 

 

 

Ichina and Kaito played with each other until dinner time.

  夕食の時間までTina姫とKaitoマンは一緒に遊びました。

 

 

 

Tamami uses a lot of vegetables I harvested from our farm.

  Tamamiさんは自宅の畑で獲れた野菜をたくさん使います。

No comments:

Post a Comment