Friday, August 5, 2022

5th Aug. Lettuce, Parsley, Cucumber, Green Papper レタス・パセリ・キュウリ・ピーマンだぞ

Lettuce, Parsley, Cucumber, Green Papper

日 レタス・パセリ・キュウリ・ピーマンだぞ

 

 

I dried clothes outside while Kaito was watching tablet PC then

  Kaitoマンがタブレットを見ている間に洗濯物を外に干して、

 

 

 

watered plants.

  植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina was trying to stand by herself.

  Tina姫は一人で立とうとしていました。

 

 

 

Kaito fed jerries to beetles.

  Kaitoマンは昆虫ゼリーをカブトムシにあげました。

 

 

 

After that Kaito harvested okra then

  その後、オクラを収穫して、

 

 

 

went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

I prepared Water World for this weekends and guests from Osaka.

  週末と大阪から来るお客さんの為にウォーターワールドを準備しました。

 

 

 

One of the biggest aviation JAL, Japan Air Line, put into service between Osaka and Matsumoto durling summer season.

  夏のシーズンの間はJALが大阪~松本の就航します。

 

 

 

I ate lunch at McDonalds, drive-through then

  マクダナルで昼食を食べて、

 

 

 

bought new seedlings. We will plant lettuce, parsley, cucumber and green papper.

  新しい苗を買いました。レタス・パセリ・キュウリ・ピーマンを植えます。

 

 

 

On the way back, I visited the clinic.

  帰りに整骨院によりました。

 

 

 

Ichina always takes out something from a shelf.

  Tina姫はいつも棚から何かを取ります。

 

 

 

We are supposed to get new beetle tomorrow.

  明日新しいカブトムシをもらうことになっています。

No comments:

Post a Comment